Lidyalove Kızlar merhabalar, alerji maması raporumuz var elimde mama kalmadı sağlık ocağından yazdırılabiliyordu rapor olduğu zaman ?
Lidyalove edabolukbasi 6 ayı geçince de aynı mamaya devam ediliyor dmi alerji mamalarında numara olmuyor