Kizlar kizim 3 yaşını 2 ay gecti gecen sene alistirmaya calistim kesinlikle istemedi hatta korktu bende bıraktım etkilenmesin diye sonra baska bebegim oldu şuan 7 buçuk aylik neyse dün kizim artik bez istemiyorum takma dedi bende takmadim şükür gece falan işememis sabahta kalktik tuvalete yaptik daha sonra kac kez sordum tuvaletin varmi kizim diye yok dedi neyse altina işemiş olsun kizim degistiririz bidaha gelince söyle dedim tamam dedi uzerini vs değiştirirken ben üşüyorum bana bez tak bez istiyorum vs dedi olmaz kizim sen artık büyüdün bez bebekler icin vs dedim neyse simdilik tamam dedi ama yine başarmayacagimizdan korkuyorum kizim cok akilli esasen istese şimdiye 10 kere ogrenirdi ama inadi tutunca hic biseyi yapmak istemiyor. Tecrübeli anneler nasil davraniyim neyapayim bana bi akil verin