Doga0812 evet çok acı veriyo can yakıyo. Bende stresten olduğunu düşünüyorum ne zaman eşimle kavga etsek mutlaka çıkıyordu doktora çok gittim bağışıklık sistemine alakalı demişti, temizliğe de dikkat etmek gerekiyo wc banyo sonrası ıslak bırakmamanı kurulamanı öneririm, birde kafana takma derim