Minigim38 Kızlar sağlık ocağınınkini kullandım bu zamana kadar sorun yaşamadım bebeğim tadını seviyor,kabızlık isal vs olmadı ama bitmek üzere artık yenisini veriyorlar mı bilmediğim için kan damlası alacağım ama hangisini almam gerekiyor karar veremedim
CaninannesiCemre Minigim38 bence bu zmaana kadar bebişte ters bişey olmadıysa ki her şey yolunda gitti diyorsunuz aynısına devam edin..ben de ne zmana kadar kullanacağız onu merak ediyorum
S2022 Minigim38 yani sorun yaşamdysanız aynısından devm edin,çnkü yeni alacğnız demir ilacını belki bebeğnz begenmyecek ,alıştığı düzenden devam edin derim
Zeyzeh2 Minigim38 içeriği pek temiz değil diye biliyorum hiç kullanmadım ben kan damlası olarak bestiron kullanıyorum
Nacafa Minigim38 ben ocean kullandım içinde devletin verdiğinin içerisinde olan paraben yok. Bir yaşında bırakmamı söyledi sağlık ocağı bende bıraktım, kan değerleri iyiydi zaten
Minigim38 CaninannesiCemre tekrar istesem verirler mi. 9. Ayda kan tahlili oluyormuş sanırım bende bilmiyorum da
Hndealnathn Kızımın doktoru önermemisti.bestiron sidefer ya da ocean dedi kızım sadece oceani kabul etti 1 yaşında kan tahlili yaparak bıraktırdı doktorumuz
Minigim38 Hndealnathn ocean düşünüyorum onun d vitamini de kullanıyorum ama ama bebeğim kabul eder mi emin olamıyorum