İki üç gündür aşırı huysuz dün gece kabak havuç soğan çorba yapmıştım onu içti duş aldırdım yatırdım sabah erkenden uyandı emzirmeye çalışıyorum ağlıyor bir anda kusmaya başladı ağız dolusu bütün yatağa.. sonra bezini de doldurdu o da ishal tabi.. ateşi şimdilik yok ama doktora götürmeli miyim dişten olabilir mi diş etleri şiş zaten bütün yatağı batıracak kadar kustu ilk defa çorba yaptım içti o mu dokundu acaba kararsız kaldım ilk defa başıma geliyor ne olabilir yardım lütfen