Kızlar bugun tam 44 günlük olduk bebegimin yüzü hala biraz sarılık gibi en son 1. Ay kontrolunde sarılıgı 7 cıktı doktor ıkıncı ayda da devam ederse kan ıdrarına bakearız dedı suanlık gerek yok dedı kızımın babası esmer ben beyaz tenliyim kızımın ellerı acık renk yüzü esmer kara. Anlayamiyorm bu sarılıktan dolayı mı yoksa ten rengı mı esmer olcak diye anlam veremedım boyle olan var mi? Bir de uzamıs sarılıksa ne yapmam lazım sürekli bana sık sık emzir diyorkar zaten sütüm de fazlasyla var mama takviye etsem mı yıne de blmiyorm acaba anne sütü sariligimi bilemedm cok kararsızım doktor ıkıncı ayı bekle dedı ama cok gec olmazmı cocugum ıcın