Her biberon meme reddi yapar ama korkmayın geri alıyor memeyi , bende oğluma 1 haftalıkken sütüm yetmediği icin kullandım mama , sonra zorda olsa memeden emdi bir kaç defa direniyor ama tutuyor, ben aventin yenidogan biberonunu almıştım o zaman , ama eğer bebeğiniz 2-3 aylık falan ise doktor Brown gaz biberonu var şu an onu kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim