Mervemm0 makine temizleyici kullandım temizlemedi çok. Çamaşır deterjanı kısmını iyice temizleyip domestos döktüm. 90 derecede çalıştırıyorum şuan. Bitince hemen açıp lastik kısmını temizleyeceğim. Belki doğru değildir yaptığım. Bugün ilk defa yapıcam bekliyorum😂 bi de lastiğin içinde ufak 3 delik var altta. Oraya kulak cubugu sokup temizliyorum🤷🏼♀️