Canebru17 üç aylık olduk hala topta uyutuyorum 😁 bu ara, bazen memede uyumaya başladı resmen şükrediyorum. Gittiğim her yere pilates topu götürüyorum bıktım valla. En son yatakta yaylanarak zıplamayi denedim baktım öyle de uyudu. Bu ana kucaklari ya sağa sola, ya öne arkaya gidiyor. Yukarı aşağı zıplayan ana kucağı olsa hemen alicam, alın size girişim fikri 🤣