Arkadaş oğlum 21 aylik gündüz iki kere falan emiyor baya azalttım oyaliyorum vermiyorum. Ama gece çok ağlıyor vermek zorunda kalıyorum ve artık üstümde uyuyor emzik gibi kullanıyor. Çıkardığım an uyanıyor. Ağlamak istiyorum ne uyku ve ne uyku kalitesi bitmiş durumdayım. Sizler nasıl bıraktınız. Yardımcı olursanız sevinirim 🙏