blue5 Ben bıraktım kendi haline doktor da üstelemeyin dedi kontrolünde ki sürekli elim üstündedir oğlumun boş bırakmam öyle, kitap , etkinlik , park ne varsa işte 😃 şu ara 1 2 3 4 e kadar sayıyor, aç, pis falan ekledi sonra dedim Allah büyük sıkıntı olsa zaten bir şey söyleyemez