Bilgiliannee bizde ayaktayız canım hep bu saatlerde uyanıyor hatta tam 6 da kalktık biz buyugudr birazdan uyanır.Bu analrin çilesi bitmez gece de 1 den aşağı yatamiyorum süreklide ustlerini örtmeye kalkıyorum,gece beslenmesi falan da var tabi.Analik=uykusuzluk demekmiş 😁