irobatu09 öncelikle çook gecmis olsun 😥ben de tam 2 aylıkken dediginiz gibi hasta oldum ateşim 38.4 lere kadar çıkıyordu. Sinüslerim doluydu onu boşalttım düzenli olarak. Ballı zencefil yedim. Ballı ıhlamur + papatya içtim 3 günde toparladım ve de parol içtim sadece. Ondan önce doğumuma bir hafta kala da aynı şekilde hasta olmuştum bolca Ballı süt içtim ama fayda etmemişti öksürük ve akıntı ilerleyince KBB ye gitmiştim sinuslerimi boşaltmak için Serum fizyolojikli şu vermişti onunla temizleyerek kurtuldum ama antibiyotik ve başka ilaçlar kullanmak zorunda kalmıştım ama 2. Hastalığimda hemen 3 günde kurtuldum şükür.