Dms58 Selam; 10 günlük bebeğim gündüzleri süt veriyorum geceleri biberonla mama veriyorum 1 kez bazen doymuyor sütle biberonla mama erkenmi başladım acaba .? Mama veren varmı.? Emzirme dışında .?
Berilsmom13 Dms58 canım sarılık riski vs varmı birde sütünü artırıcı şeyler yemen lazım ve bolca uyuman bebek uyuyunca sende uyu ki süt hormonların artsın ne kadar uyku o kadar süt doktorunla görüş bence mama konusunuda
Mysmrtfrt Dms58 evet ben de hem mama hem süt veriyorum benim göğsümün ucu kopmuştu emziremedim sağınca da azcık bi süt çıkıyordu tek göğsümü emziriyorum doymuyor mecburen mama veriyorum
Diverso Dms58 benim bebeğim 4 günlükken sarılık olmuştu kontrole gittiğimizde doktor 3 saatte bir 30cc mama vermemi önerdi sarılığı da çabuk atlatmasını sağlıyormuş. Şuan sarılığı geçti ve ben geceleri bir kez mama veriyorum sorun olmuyor
Dms58 MyDarlingSon sarılık olmuştu ilk günler emziremedim süt az geldi :( sarılıktan korktum tekrar mecburen doyması için :( aslında suan emiyor ama doymuyor sanıyorum
Dms58 Berilsmom13 evet sarılık riski vardı atlattı :( o yüzden doysun die 2 saatte bir emzirdim sadece geceleri bir mama verdim o kadar :( o zaman sütü sağıp emzirmeye devam ediyim mamayı kesiyim :(
Berilsmom13 Dms58 evet canım ama dikkatli ol sarılıkta tekrar edebilir daha çok küçük çünkü temkinli ilerle sana tavsiyem yulaf ye dut kurusu ceviz badem bunlar sütün yağını artırır komposto iç ev yapımı az şekerli bolca roka yiyebilirsin çok güzel süt yapıyor
1aysekaplan Dms58 2 saatte bir emdirmeyle tabi sütun yetmez ben sarılık olduğu zmanlar ki çok sarılığı yoktu 10 dakkada yarım saate bir emdirdim bebek nekadar çok emerse okadar sütun artar