Milena17 Ben bir tarlı bağımlısıyım. Hamileyken de 9 ay boyunca her gün tatlı yedim. Bebeğim şu an 2 aylık kakasında mukus çıkınca doktor süt ürünleri ve çikolatayı kes dedi çok zorlanıyorum 🥲🥲🥲 peki tatlı olarak ne yiyebilirim 🙃
hunilimomy Milena17 baklavalı yufkanin içerisinde süt ürünü yok onla alıp kendiniz yapabilirsiniz yada kadayifla
alerjikbebe_ Milena17 en güzeli irmik helvası 😀 ayçiçek veya zeytinyağı ile yapıyorum, tereyağından hiç farkı olmuyor. Sütümü de arttırdı. kuruyemiş ve kakao alerjisi yoksa patiswiss vegan sürülebilir çikolatası çok güzel. Bir de Lotus bisküvide süt yumurta yok