Özel hastanede yaptım, hem yaptığım hastaneyi hem de doktorumu aşırı derecede seviyorum. Hamileliğimde bana çok yardımcı oldu, bütün endişelerimi dinledi. Ama tabi bu durum görüştüğünüz doktor ve hastane ile ilgili sadece özel ya da devlet ayrımı yapmamak gerek