Kızlar merhaba, geçen hafta çarşamba günü adetim bitti pazartesi günü oruca niyetlendim akşam vakti kahverengi leke gelmiş ve kırmızıya döndü iyice, sanırım 10 günü geçtiği içinde özüre giriyor. Şevval ayı orucumu tutmak istiyordum, hala kanama devam ediyor az şekilde böyle özür halindeyken oruç tutabilir miyim acaba ona göre niyet edeceğim şimdiden teşekkürler❤️