Selam kızlar. Bebeğim 17 aylık. Ve kendine vurmaya başladı. Özellikle ben eşime yaklaşınca sarılınca öpünce sinirleniyor kendi kafasina vuruyor. Sonra geliyor bizi ayırmaya çalışıyor. Artk onun yanında birbirimize hiç yaklasmiyoruz. Birde babaannesini 6 ayda bir görüyor. Ve bayramda gittik 15 gün kaldık babannesinde. Ya kadın sevemedi bile bebeğimi. Çünkü babannesi ağzını açsa hemen kendine vuruyor iki eliyle kafasına vuruyor. Kadın ona baksa bile kendine vuaya başlıyor. Kucağına bile alamadı kadın torununu. Okadar sinirim bozuluyor ki. Birde duvara vuruyor kafasını. Her dediğini mümkün olduğunca yapmaya çalışıyorum zararlı birşey değilse. Ama bazen tehlikeli işlere kalkışıyor. Ve mecburen hayır diyorum. Gidiyor kafasını vuruyor sonra suratıma bakıyor. Bazen açıyor canı agliyor. Ne yapicami şaşırdım. Dikkatini dağıtmak da işe yaramıyor artk.. bu arada kesinlikle şiddet yok evde. Gösteren biride olmadı. TV de falan da gördüğünü hiç sanmıyorum. Sadece TRT çocuk izliyor. Geçici bir durum diyin lutfen. Çünkü bu vurma huyu aylardır var ama bu aralar çok arttı. Yaşayan varsa fikrini yazarsa sevinirim. Teşekkürler…