kızlar daha önceki postalarda mevcut uyuz olduk demiştim kayınvalidemlerde oldu. sürekli bir kısır döngü yaşıyoruz. fakat benşm sorunum çok farklı bacaklarım yara bere içinde o kadar çok pis yara oldu ki resmen kara kara lekeler kaldı. uyuzdan da sıkıldım artık. yeterki şu lekeler gitsin istiyorum 😔çok midee bulandırıyor. sizden ricam bana öneride bulunurmusunuz. kozmetik ürünleri kremler vs almış başını gidiyor kendim için bir şey yapmak istiyorum ama paramın da çöp olmasını istemiyorum. varmı güzel derin yara izlerini kapatacak krem.? dr tayayar öz kremleri dediler ama kulkanan varsa aydınlatabilir mi rica etsem.