Motheruykusuz24 Aydan beri aynı yatakta uyuyoruz. Eşim horladığı için ve bende işe gittiğim için salonda uyuyor. 18 aylık oldu. Sağdan sola döndüğümde uyanıyor. Koala gibi uyuyoruz kocaman yatakta hep üstümde. Ne ben ne o kaliteli uyuyamıyoruz. Nasıl ayırabilirim yatağına koyduğum anda çığlık kıyamet. Benim gibi olanlar var mı ? Bu süreci geçirenler var mı ? Çok uykusuzum…