aaseell_ 10 aylik olduk ama hala dişlerimiz yok 😞 beslenmesiyle alakali yeterince besin almadigi icin mi böyle ben mi eksik bişey yapiyorum 😞 aranizda bu durumu yaşayan varmi 😞
Catlakbiranne aaseell_ Normal 10. Ayı bitmek üzereyken çıktı ve peşpeşe patlattı Geç çıkan dişler daha sağlıklı olurmuş ama hazır olun peşpeşe patlatacak bu sizi de bebeğinizi de zorlayacak büyük ihtimalle 🤦
Bktece aaseell_ merak etmeyin sizin yaptiginiz eksik bir durum yok yapisal çıkarmamış benim oglum da bi hafta da 4 dişini birden çıkarmıştı
aaseell_ İcim rahatladi yalniz olmadigimi görünce. Ayy tesekkür ederm İnsan ister istemez kendini sorguluyor sucluyor 😞
incikko Bizim de ilk dişi 9 ay 15 günlük çıkardı diğerini 1 ay sonra çıkardı şuan 1 yaşında 2 buçuk dişi var birinin ucu yeni çıktı😂😂