AngeL- 3.5 ay önce sezaryen doğum yaptım. 3-4 gündür şiddetli öksürüğüm var o yüzden ameliyatlı yerimin etrafı öyle bir ağrıyor ki.. böyle sanki et kesilmiş gibi baya ağır bi ağrı. Doktora gitsem mi bilmiyorum kendiliğinden geçer mi? Başına gelen var mı ?