Duygu02 Oğlum 14 aylıkken sünnet oldu şuan 17 aylık sünnetten sonra çişi geceleri hep dışına taşıyor 1 numara büyük bez takıyorum kilot bezde denedim farklı markalarda denedim ama sonuç aynı varmı aynı sorunu yaşayan
Gokturk_ Duygu02 gece emmesi varmı canım ufakken belki sorun olmuyor da büyüdükçe idrarları da artıyor ya hani gece emziriyorsan ondan olabilir ya da su falan veriyor musun
Biroglanannesi Duygu02 Bilgim yok ama bir şey sormak istiyorum bebeğim 15 aylık daha sünnet olmadı . Siz 14 aylıkken yaptırmışsınız zor olmadı mı ? Tam hareket zamanları ya