Kızım 16 aylık, sürpriz bir gebelik sonucu bu haftasonu oğlumu dünyaya getiricem. Hem çok mutluyum hem çok stresli. Kızıma hamileyken cok heyecanlıydım, bu hamileliğimde daha çok endişe var. Dünyada ki hiçbir şey kızıma olan sevgimin yerini tutamazmış gibi hissediyorum. Sanki bu kardeşi için de geçerliymiş gibi :( sanki kızım kadar sevemicem. Ama bi yandan herkes evlatlar arasında ayrım olmaz diyor..Bu geçici bir his değil mi bu düşünce beni çok üzüyor…