18 aylık, bu yaz vermeyi planlıyorum. Daha doğrusu ben 1 sene daha beklemeyi düşünüyorum aile büyükleri kafamı dolduruyorlar.
Kaka yaparken çok belli ediyor, bazen saklanıp yapıyor, bezinden rahatsız oluyor. Bazı sabahlar çok çok az çiş yapmış oluyor..
Emzirmeyi kestik, gece beslenmesi yok o yüzden. Sizce yapılır mı? Başarabilen var mı?