Arasinannesi20 2.5 tog uyku tulumu var kolsuz ayaksız içine çok ince badi giydiriyorum.
veya peluş tulum var normal onu giyecekse bi badi ve kilotlu çorap. odası 23-24 derece oluyor ama bana soğuk geliyor geceleri o yüzden bi tık kalın giydiriyorum. terleme sorunu yaşamadım hasta falanda olmuyor bazılarına kalın giydiriyorum gelebilir ama kendim gece çok üşüyorum çocukta üşüyor diye içim rahat değil ondan