Size kızgın da olabilir. Bazen çocuklar anne onu bırakıp gittiği için gün içinde biriktirdiği stresi o şekilde boşaltıyor. Benim kızım 31 aylık ve annem bakıyor. Evde annemleyken kedi gibi. Söz dinliyor. Ben gelince çığlıklar, krizler başlıyor. Bana kızgın olduğunu anlayabiliyorum.