Anneadayii Bir çok kez duydum fakat doğruluğu nedir bilmiyorum 2 gün sonra adet günüm sizce uçuk belirti midir
Ggmrt-16 Anneadayii uçuk tamamiyle vücut direncinin düşmesiyle alakalı canım pek sanmıyorum ama belki olabilir hormonal değişikliklerde de çıkıyor eğer hamileysen hormonların ister istemez değişmeye başlamıştır 😊
Melis1706 Anneadayii yasim 29 bir kere ucugum olmamistir.herkeste olmuyormus bir virus varmis onu tasiyan kisilerde genelde cikiyormus
Bktece Anneadayii daha önce hiç duymadim böyle bir belirti uçuk vücuda yerleşmiş bi virüs. Bence o duyduğunuz kişilerde denk gelmiştir hamilelik belirtisi olamaz
Cicibebe Öyle bişey olsa ben senede 20 kez hamile kalırdım bende kesintisiz her ay uçuk çıkar bağışıklık sistemin düşmüştür