Fulyag Kızım 1 yaşında ama benim hala saçlarım dökülmeye devam ediyor bir türlü geçmedi bu da canımı sıkıyor kan değerlerime baktırdım normal çıktı benim gibi bebeği 1 yaşında ya da daha büyük olup saç dökülmesi geçmeyen var mı? Bunun için ne yapılabilir?
tubatalay Fulyag bebeğim 2,5 aylıkken saçlarım şiddetli bir şekilde dökülmeye başladı. Banyo öncesi yağlarla güçlendirmeye çalıştım Suan 5,5 aylık dökülme biraz azaldı. Dert etmeyin inşallah geçecektir. Herkeste farklılık gösteriyor.
fsdemir Fulyag aynı sorunu yengem yaşadı 3 aylıktı döküldü hatta alnı açıldı instagramda shemaal krem diye bir sayfa var ordan özel yağ aldı kdın doğal kremler yağıyor kullanmaya başladı dökülmesi durdu ve saçlar çıktı bende alacagım 3. aydan sonra bakın derim
Fulyag tubatalay Benim de belki 3-4 aylıkken başladı dökülme hala devam ediyor kızım 1 yaşında şimdiye geçmesi lazımdı diye doktora da gittim bütün değerlerim iyi geldi hormonal olduğunu biliyorum ama bu kadar gecikince kafama taktım bir de ev her yer saç insanın cidden canı sıkılıyor 😔 ben de Ogx’in dökülme karşıtı şampuanıyla kremini aldım yeni başladım kullanmaya faydası olur inşallah 😕
tubatalay Fulyag anlıyorum gerçekten can sıkan bir durum. Bende kafaya çok takmıştım ama çok şükür azaldı biraz. Değerlerde de herhangi bir iskonto yokmuş işte dert etmeyin geçecek inşallah ☺️
Fulyag fsdemir İnceleyeyim bakalım benim dökülenlerin yerine yenisi çıkıyor ama dökülmesi durmadı bir türlü 😕