Benkeyfimkahyasi90 Kızlar bugun farkettim bebeğimin göz kapakları uyanınca şiş kafası çok terliyor iki gündür az öncede yanakları kızarıktı gecti ateşi vs yok ölctüm ikinci dişi cıkıyor ondan olabilir mi
Bussy_ Benkeyfimkahyasi90 kaç aylık ve kaç günlüktü? Yanak kızarıklığı hariç bizde de aynı belirtiler var diş mi çıkartacağız acaba 🥹
Gokturk_ Benkeyfimkahyasi90 Bizim 2.diş çıkarken öyle oldu.Kafası emerken terlemez normalde terlemeye başlamıştı .Ateşi yok ama göz kapakları şişiyordu uyanırken .şuan üstler çıkıyor ve yanaklarını kaşıyor yüzünü ovuşturuyor
Gmznr2909 Benkeyfimkahyasi90 evinin ısısı fazla olabilir mi simdi geçiş mevsimi ya ayarlamak zor oluyor
Benkeyfimkahyasi90 Bussy_ yani kafası 2 gündür terliyor oda sıcakta değil kalında giyinmiyor sacları uzun diyecem ondan ama yok hep uzundu
Bussy_ Benkeyfimkahyasi90 Allah bağışlasın🙏🏻 Bizimde öyle 2 gündür var bu durum umarım hastalanmazlar 🙏🏻🙏🏻
Benkeyfimkahyasi90 Bussy_ Amin canim cumlemizinkini mahvoldu Ya ne zaman gececek Bu disler her defasinda boyle mi olacak :( Rabbim dermansiz dert vermesin Ama mahvoldu
Benkeyfimkahyasi90 Gokturk_ Bizimkinin de 2. dis hafif gorunuo 2 gundur kafasi terli 4 gun once de 2 gun atesi vardi Simdi atesi yok 2 gundur Ama Bu defa da kafasi asiri terlio yanaklari kizardi Bu aksam da sonra gecti anlamadim Yani vucut isisi da 35,5 du
Gokturk_ Benkeyfimkahyasi90 burnunu sık sık temizleyin tıkalıyken de terliyorlar canım polenli hep havalar ondan olabilir dişten de olabilir sağlıkla çıksınlar inşallah incileri 🌺
Benkeyfimkahyasi90 Gmznr2909 yurtdisindayim cnm inan kalorifer bile aciyorum hala Ama Oda isisi hep 21-22 Dikkat ediyorum hep Bugun hic acmadim bile
Gmznr2909 Benkeyfimkahyasi90 almanya da ücretsiz ebe hakkın var ebe tuttun mu onlar her şeyine yardım ediyor
Benkeyfimkahyasi90 Gmznr2909 Evet biliyorum cnm Ama Ben gerek duymadim Zaten oturdugum yerde dr lar sitesi var bisey olunca 5 dk goturuyorsun Ama eve ebe iyi Hem islerine de yardim ediolar Ama Ben rahat etmiyorum
Gmznr2909 Benkeyfimkahyasi90 bende tercih etmedim benim oturduğum şehir merkezinde 2 tane çocuk doktoru var acil bir durum olmadıkça randevu almak çok zor