OptimusPrime valla canım 4 yıldır Almanya da yaşıyoruz 2 çocuğum da burda dünyaya geldi gelir konusu tabi ki iyi eşim baklava ustası 3000 alıyor ev kirası 1000 normal 2+1 daire de oturuyoruz , evin büyüklüğüne veya oturduğun bölgeye göre değişiyor kiralar sıcak kira soğuk kira var mesela soğuk kira doğalgaz ne kadar gelirse sen kendin ödüyorsun ama yok sıcak kira seçersen doğalgaz kiran içinde her ay sabit ödüyorsun sonra yıl sonu fazlaysa sana geri atıyorlar hesabına çok yakmışsan yıl sonunda ödüyorsun , yaşam şartları olarak gayet iyi çocuk parası , ek çocuk parası , kira yardımı , yeni doğum yapan annelere annelik parası 3000 Euro , yine doğum yapacak annelere 1000 Euro beşik parası yardımı gelir konusu harici burda yaşanmaz ya ruh gibi memleket havası dengesiz , alışveriş de önceden daha uygundu tabi burda da değişti fiyatlar su satın alıyorsun çeşmeden kimse içmez , sormak istediğin bir şey varsa sorabilirsin canım 😃