Bende 4 5 aya kadar hep yarım kundak yapıp uyuturdum başta istememişti ama sonradan sevmişti sardığım gibi anlıyordu uyku moduna geçiyordu ama 6 aydan sonra asla kundakta tutamadım ne kadar sarsamda çıkardı zaten hareketlenmeye başlayınca istemiyorlar 🙈