İyi geceler güzel anneler bebeğim 1 hafta sonra 1 yaşına basacak uyku düzenimiz iyiydi en azından 4 5 saat kesintisiz uyurdu bayramdan sonra ne olduysa sürekli kalkıp mıkır yapıp duruyor sbaah 6 gibi ağlamaya başlıyor diş desem vardı gecen Hafta dişler patladı şuan neden böyle huzursuz anlamıyorum var mı derdimi yazayım dedim beni en iyi annelerin anlar