Guzelgunlergelecek Arkadaşlar meraba kızımla yasıt bir kız var (6yaş) acaip derecede kurnaz 🤭 yani bu neye göre oluyor anlamış değilim, kızımı çok saf yetiştirmişim heralde yada ilk 4 yıl tek büyüdü bundan mı? Neye göre oluyor 😐😁
btlbsr Guzelgunlergelecek bence aileden göre göre öğreniyorlar. Eminim sizde saf iyi niyetlisinizdir. Çocuklar ailelerin aynası
Guzelgunlergelecek Alin3 bende ama kızım dibinden ayrılmıyor ve ne derse yapıyor uyarıyorum yine aynı
Tosbikkkk Alin3 aileden kaynaklı değil doğuştan gelen özelliktir ayrıca çocukların saf saf ortada ezilerek büyümesindense kurnaz ve uyanık olmaları daha iyi
Guzelgunlergelecek seninanonim uyanık işte , lafı eviriyo ceviriyo kendi yararına çeviriyo ne bileyim
Anneolmusbirkadin Armut dibine düşer. Küçük kalkar büyüğe bakar. Katranı sıksan olur mu şeker cinsini öptüğüm cinsine çeker atasözlerini hatırlatmak istedim 😂
Zeliff Guzelgunlergelecek bazı istisnalar vardır tabi ama çoğu aileyle ilgili oluyor. Mesela bir örnek benim kardeşimle komşunun kızı oyun oynarlardı bizimki oyuna dalar giderdi. Diğeri bizim konuştuğumuzu dinler arada gelir “kim yapmış onu, kime demiş, bende duydum..” gibi şeyler söylerdi. Bahsettiğim olaydaki çocuklar daha 5 yaşlarında düşün artık.
Guzelgunlergelecek Zeliff evet cogu şey kızımı cagırıyorum bişey dicem kenardan bakıyor , kızımı kandırıp elinden oyuncagını alıyor nasıl kandırıyorsa artık kızımda da kabulleniş var😔
Zeliff Guzelgunlergelecek kardeşim 14 yaşına geldi hâlâ aynılar annemler köye gidince hep beraber gezerler. Bizimki ödevimi yetiştirebilecekmiyim derdinde öbürü köyün dedikodusu, yakışıklılar, altın fiyatları vs düşünür 😅
15520 Guzelgunlergelecek aile ve yetişme tarzı maalesef ne görürse onu yapıyor çocuklar ne neyden koşullandırsa dışarda sürekli istiyor komşumun çocukları var ve çok dominant bir kadın yemeği bile vakitsiz yedirmiyor ve porsiyon şekilde veriyor çocukla ebe zaman gelse açız diyorlar sürekli yiyecek bir şeyler istiyorlar çoğu zaman abur cubur tarzı şeyler çünkü anneleri hiç almıyormuş kendisi söylemişti 🫢🙄
Guzelgunlergelecek Yani ben şimdi içimi ferah tutayım dimi? Kızım için üzülmeyim demi? Bazen kıyaslama bile yapıyorum ve kızıyorum 😭
RainOverMe Guzelgunlergelecek buyuk yegenım aynı halen saf 23 yasında bir de🤦🏼 Verem ediyor karakter haline gelmıs ne para bılır ne yokluk ne yok demeyı. Sabancının oglu sanki her konuda bonkör. Hayır demeyı idareli davranmayı lütfen öğretin cimcimeye🤗 biz cekıyoruz kimse cekmesin cok zor😳
BuzluKahve Guzelgunlergelecek Bende yapı meselesi. Kuzenim taaa çocukluğundan hiçbir şeyini elletmez, oyunları bozan bi çocuktu. Sonra büyüdükçe iyice ketum içten pazarlıklı bir yetişkine dönüştü. Kız kardeşi var ama o hiç öyle değil. Aynı şekilde yine bir arkadaşımın iki çocuğu var biri çok fena, diğeri inanılmaz saf ve temiz.
Benbiranneyim Guzelgunlergelecek aileye göre şekilleniyor bence. Benim yengem çok cimri koyduğu çay bile imamın abdest suyu misali demli içip içmemen umrunda olmaz 😂ne zaman gitsek kızından kızıma bi oyuncak getir de sıkılmasın derim gider mesela kaşık getirir 1 tane veya çay tabağını 🤣 kız bununla nasıl oynasın getirsene bişeyler derim bu sefer bir bardak bir çay kaşığı bir tabak getirir ki dünya oyuncağı var 🙄 sinir oluyorum böylelerine bize gelince de kızım açar dolabını döker bütün oyuncaklarını oynarlar yavrum benim 😄😄