Yani gündüz hiçbişeyi yotu,akşamüstü ateşi yükselmeye başladı, acike götürdüm iburamin yazdı boğazı kötü değil dedi.verdim ama ateşi düşmüyor 39 lara kadar çıkıyor birde titriyor nöbet geçiriyor sandım aklım çıktı. Bide konuşuyor saçmalıyor .bişeylerden bahsediyor ama alakasız alakasız 3,5 yaşında bu arada