[silindi] Mlsa evde yapılmış bebe bisküvisini her sabah eğer alerjisi yoksa yumurta sarısı haşlayıp ve biraz ıhlamur ile yumuşatıp labne peynirle verebilirsin. Muz ve labne karışımı da çok lezzetli. Çorbalara ilikli kemik suyu koyup içirebilirsin. Pirinç unu vermek yerine pirinç haşlayıp biraz zeytinyağı ile ezip yanına yine bir havuç püresi yapıp verebilirsin. Kaşık mamadan ziyade kendi elinizden ürünlerle daha güzel kilo alır hem sağlıklı alır. Benim de bebeğim zayıftı 700 gram almış deneyin bence.
selmapinar [bilinmeyen] ek gıdaya başladıysanız kaşık maması iyi geliyor bende kullandım aptamilin kaşıklarından deneyebilirsiniz bağışıklık içinde iyi
salihayilmaz benim kızımda zayıftı, bebelac kaşık mamalarından kullanıyorum, özellikle sütlü ballı irmikli olanı öneririm