123401 niyetiniz hayırlı olsun, en güzel ve kolay şekilde yapmak nasip olsun🤍🤍🫂 ben uzun yıllardır kapaliyim çok sık şal almıyorum yani şu an ne moda ne kolay pek fikrim yok ama evdeki en çok ve severek kullandığım şallar pamuk şallarım. İki tane penye şalım var onları balkona çıkarken namaz kılarken takıyorum çok pratik oluyor ama dışarıda kullanmayı tercih etmiyorum. Renk olarak en çok siyah, kahverengi, gri, koyu yeşil kullanıyorum, hatta sanırım bunlar dışındakileri uzun zamandır kullanmıyorum 😄