Kader14 yeni doğan döneminde oluyor bu genelde sanırım ben uyusun yeter ki uyusun da bende uyuyayım diye kucağımdan indirmiyordum sırtımı bazaya yaslayıp otururken uyurdum bebekte kucağımda emzirme yastığı ile destekliyordum kollarım havada kalmıyordu tabi, geçmiş olsun sizede zaman ve bol bol sabır diliyorum