Kızlar bebeğim 8 aylik 2 hafta önce test yaptım kan verdim hamile olduğumu öğrendim ve 3-4 haftalıktı fakat 1 hafta sonra doktora gittim kese görünür demişti ve kese yok 1 hafta sonra tekrar gittim 7 hafta olmam gerekiyor ama keseyi yine göremedi bu sefer vajinal ultrason yaptı ve 3 mm kese gördü ne yapacağımı bilmiyorum boş gebelikten veya gelişmeme den şüpheleniyor doktor haftaya tekrar gideceğim bu kadar erken istemiyordum doğru ama kötü bir şey olursa psikolojim kaldıramaz ne yapacağımı bilmiyorum