Sirinbusra Kızlar iki bucuk parkta parmağı sıkıştı ve hemen şişti az morarmada var ağrıyor demiyor ama şişliği siktigimda falan . Bileninin başına geleniniz varmı . Kendi kendine inermi korkmalimiyim
Yigitinannesi0312 Sirinbusra morarma.vs varsa keşke bı doktora görürseniz bazı bebekler çocuklar agrisada ses çıkarmıyor ya da ağrı eşikleri yüksek oluyor . Rdayoloji teknikeriyim O kadar fena kırıkların röntgenini çektim ki çocuklar kahkahayla geliyorlardı. Umarım bişey yoktur ama yine de bı gosterin
Sirinbusra Yigitinannesi0312 eşim evde yok çocuk uyudu Ama benim içim içimi yiyor . Tırnağın üst kısmı sıkıştı tirnakta bir sıkıntı yok orası yumuşacık normal kırmızı. Ancak orta boğum sis az morarmada var . Soğuk suyla oynattim yarım saat ama inmedi . Buz koydurmadi ne yapsam
Mmeelliikkeee Sirinbusra götürün tabi ki bi röntgen çekilir . Çocukların ağrı eşiği farklı olabiliyor kırık çatlak vs olabilir gözle direk farkedilmeyebilir , yanlış kaynarsa daha sıkıntı.