Merhaba güzel anneler kızım yedi buçuk aylık be doğduğundan beri geceleri belki on kere belki daha fazla uyanıyorum uyku saatleri değişmiyor ama sürekli uyuyup uyanıyor her seferinde emziriyorum acıktığı İçin uyandığını düşünüyorum artık uykusuzluğa dayanamıyorum mantıklı düşünme yetimi kaybettim gözümün önündeki şeyleri görmüyorum velhasıl mamanın tok tuttuğunu duymuştum bir numara olan formül mamaları sevmemişti altıncı aydan sonra iki numara kullanılmalı diye biliyorum ama miktarı ne kadar olmalı hangi mamayı nasıl kullanmalıyım yardımcı olur musunuz