Selam kızçeler bebişim 1 ay 23 günlük falan doğduğunda 3300 gr dı 10 günlükken gittik 3750 gr dı 1 aylıkken gittiğimizde de 4150 gr falandı doktor kilosuna iyi demişti 20 gün oldu kontrole gitmeyeli yarın gideceğim şimdi bu postu başka bir şey sormak için açmıştım ama açmışken kilosuyla ilgili olanı da sorayım 😂 herkes çocuğunun kilosu az sütün yaramıyor çocuğa bakamıyorsun falan diyor acaba gerçekten öyle mi ya dünden beri kafama takıldı halbuki çocuğumu da sık sık emziriyorum gerçi sürekli ishal bu aralar ne bileyim bilemedim 🥲ay bir de vücudunda sivilceler çıkıyor foto koyarım alta yıkıyorum geçiyor azalıyor ertesi gün yine aynı çok giydirmiyorum çok örtmüyorum acaba sütümden veya benim yediğim bir şeyden mi oluyor ona öyle höff anne olmak ne kadar zormuş ☹️