Bebeğim 2 ay 10 günlük gaz sorunumuz epey azalmıştı hatta bitmiş gibiydi gayet rahattık. Ama ben hala yediklerime falan dikkat ediyorum rezene içmeye devam ediyorum. Bugün yine acillik olduk doktor çok fazla gazı var dedi sigara kullanıyor musun diye sordu evet dedim o yüzden bu kadar gazlı bebeğin dedi lütfen linçlemeyin azalttım tek tük içiyorum hep zaten ama çok şaşırdım üzüldüm gerçekten sigarayla alakalı mı bilgisi olan varmı kızlar