Bebelerin uykusu ne alemde 8 aylık oğlum hala tam bi düzenimiz yok bazen iyi uyuyor genel olarak ya çok sık uyanır ya da zar zor Uyur o zamanlardayız şimdi de. Gece de gündüz de zor uyuyor uyurken sesler çıkartıyor debeleniyor. Uyduğu zaman da hemen uyanıyor. Geceleri en az 7-8 kez kalkıyor her kalktığında beslemiyorum ama gece 2 defa besliyorum sadece zamanla onu da bırakcaz inşallah. Gündüzleri de 2-3 saatte bir uyuyor bazen uzun uyur genel olarak kısa. Sizde durumlar nasıl ?