Tansu15 7 ay 10 günlük. 3. Aylıktan beri sadece mama ile besleniyor. Bebelac gold kullanıyoruz. Kilo alımı ve sağlığı, gelişimi gayet yerinde çok şükür. Bu konuyu dertleşme olarak görmüyorum ben. Bebeğimin ihtiyacı neyse onu veriyorum çünkğ. Anne sütü en temel ihtiyaç ama yok. Napayım? Canımı mı sıkayım bunun için? E bu bebek benim stresimden de etkileniyor hatta en çok ondan etkileniyor. Stres yapıp, üzülüp onu da üzmeye hakkım var mı? Yok. O yüzden ben keyifle mamasını veriyorum, o keyifle içiyor. Mutlu anne demek mutlu bebek demek. Lütfen bu konuda canınızı sıkmayın 🌸