Merabalar ben oğluma tuvalet eğitimine başlarken öncesinde kitaplar aldım bunları birlikte okuduk sonrasında bezine çiş veya kaka yaptığında hal ve hareketlerini gözlemledim rahatsız oluyo mu vs diye yemek yemeden ellerini yıkadık yemek sonrası ağzını sildik dişlerini fırçalayıp yine ellerini yıkadık ki kişisel olarak temizlik hijyenine de sahip olsun diye baktım işler güzel gidiyor bezi bi anda çıkardım hadi bismillah deyip başladık bazen oyunlar oynadık her çişini yaptığında klozete döküp el sallladık ama 3 hafta boyunca kaka işini çözemedik o sırada kakasını yaparkenki hareketlerini daha gözlemleyip götürdüm şükür ilkini yaptıktan sonra çözüldü anne kaka baba kaka çocuklarının yanına gidecek hadi gönderelim çocukları özlemiş onları diye sifona bastık şu an dışarda kaçırmıyor ama sabaha bazen ıslak uyanıyo ama sorun değil alezi var gece çişin gelince uyanırsan bizi de çağır gidip çişini yollayalım diyorum telkinler veriyorum. Eğitime başlarken bak herkes çişi ya da kakası gelince tuvalete gider yapar ve rahatlar dedim, baban ve ben de küçükken de bezimiz vardı sonra bi gün bıraktık ve o günden beri hep tuvalete gidiyoruz bazen altımıza da kaçırdık ama annemiz üstümüzü değiştirdi kaçırırsan üzülme sakın gel kıyafetlerimizi değiştirelim dedim, kukulinin tut tut tut şarkısını tuvalete hay hay şarkısını ve pepenin çişimiz tuvaleteyi dinledik ödül olarak sevdiği küçük hobby çikolataları ya da çubuklu şekerleri verdim.