Bebeğimin anne karnından itibaren ayak boyu kısa. Doğduktan sonra da bu kısalık devam etti. Persantilin en altındayız. Endokrinolojiye gittik ve çocuk genetiğe yönlendirdi. Bizim gibi bu durumu yaşayan var mı? Nasıl bir tedavi uygulanıyor biliyor musunuz?