cigdemcnr Merhabalar. Bebegim 8 aylik ve sanirim tekrar hamileyim. Bebegim sezaryen ile dogdu. Aralarinin bu kadar kisa olmasi. Problem yaratir mi zor bir gebelik mi olur. Yaşayan yada bilgisi olan var mi. Tesekkur ederim.
Prensesannesi01 cigdemcnr benm kızım da 16 aylik şüpheleniyorm regl günümü bekliyorm hamile olduğunuzu nasil anladiniz
Busesrkan cigdemcnr bende kızım 7 aylıkken hamile kalmıştım doğurdum.suan 2.kizim 1.5 yaşında hiç bir sorunum olmadı ilki gibiydi hatta.dikislerimde de bi sıkıntı yaşamadım.sadece ilk kızı da küçük olduğu için kucagimdan inmedi hep onu taşıdım bu yüzden iltihaplanma oldu ama geçti sonra
Yenidenanneoluyom cigdemcnr benim oglum 4 aylikken hamile kalmıştım😅😅 simdi kocaman çocuk oldular bir sorun yasamadim. Hayırlı olsun bebeginiz🌷
cigdemcnr Prensesannesi01 kaset testlerden yaptim. Silik cikmisti erken test aldim dün onda pozitifti. Bir gun gecti adetim. Dun kan verdim saglik ocagindan sonucu bekliyorum netlestirmek için
cigdemcnr Busesrkan çok tesekkur ederim. Rahatladim biraz. O kadar cok soylemistiki doktorum dikislerin acilabilir mesanede sorun olabilir erken dogum tiski var diye. InsaAllah bende saglikli bir gebelik gecirebilirim 🤲 Allah evlatlariniza saglik sıhhat nasip etsin insaAllah .
Prensesannesi01 cigdemcnr varsa sağlıkla al kucağına yavrunu canm bende şüpheleniyorum regl daha var bekliyorm hazır degilim ama nasip
cigdemcnr 96 cıkmis sonucum. Yarin tekrar test verip persembe kadin hastaliklarina gidecegim. Kan sulandırıcı kullanmam gerekecek 😇 insaAllah dis gebelik yada boş gebelik degildir. Istiyorduk çünkü.