Kutay_22 bazı kişilerde regl olmamaya sebep olabilirmiş ama bende olmadı. 6 aydır düzenli regl oluyorum. Bir diğer yan etkisi de ara kanama. Bir defa regl dönemimin sonunda, 2 defa da regl dönemimin aralıklarında kahverengi lekelenme şeklinde ara kanamam oldu benim. Ped takacak kadar yoğun değildi ama yine de sinirimi bozuyordu 😂 ilk 6 ay-1 yıl kadar ara kanama olabilirmiş ama sonrasında o da olmuyormuş. Ben 6. Ayı bitirdim. Bakalım umarım devam etmez.