kolonyalimendil minikoglummmmm nerde oldu bende deprem bölgesindeyim ama hissetmedim, geçmiş olsun alıştık destekte alışılmıyor bazen bi sallıyor elimiz ayağımız tutmuyor
Doga0812 minikoglummmmm denizlide yaşıyorum arada geceleri oluyor aklım çıkıyor uykuda yakalanmak daha ayrı bir şey